Oldalak

2013. április 4., csütörtök

kecsketejes háziszappan

A kecsketejes háziszappan általában 100% kecsketejjel készül - legalábbis nálam. De, mint ma megtudtam azért az, hogy egy szappan kecsketejjel készül az nem mindenkinél jelenti ugyanazt. Történt ugyanis, hogy egy beszélgetés alkalmával kiderült, hogy egy ismerősöm, aki a szappankészítést, mint megélhetési formát űzi kibökte, hogy Ő bizony kecsketejport használ, és azt is max 10% -20%-ban. Háát leesett az állam! Végül is elég tág fogalom, hogy kecsketejes háziszappan! És hát nem vagyunk egyformák! Azt eddig is tudtam, hogy lehet vacak, mondhatni ipari olajokból is szappant csinálni, hiszen a lúgnak tök mindegy, hogy mit szappanosít el. És, hogy elég tág az eszközök tárháza, hogy egy szappanon minél több pénzt lehessen fogni.  Ami szappanokat eddig én csináltam, ott maximálisan ügyeltem a jó alapanyagokra. Igaz, hogy ez nekem hobbi, nem ebből kell eltartanom a családom, és ezért nem is adom alább a színvonalat. És vissza térve a bejegyzés címére, nálam a kecsketejes szappan igazi kecsketejből készül, ezért nem is hófehér. Kérlek, hogy fogadjátok kétkedve, ha valahol azt látjátok, hogy hófehér szappant úgy árulják, hogy kecsketejjel készült!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése