Oldalak

2014. április 3., csütörtök

Orgona ága....


Tisztára rohan az idő! Ti emlékeztek olyanra, hogy március végén, április elején elvirágzik minden? Jó nem minden, de pl az orgona. Emlékeim szerint azt régen anyák napja, ballagás idején szedtük, kértük ahol volt. Most meg már most elvirágzik. Hihetetlen! Nem is értem, hogy hova siet a természet ennyire. És ha a virágok ennyire sietnek a mi testünk is ennyivel gyorsabban öregszik? Nem igazán szoktam ilyenen elgondolkodni, pedig néha kéne! Leülni és élvezni az életet, gyönyörködni a természet csodáiban. Én majdnem lemaradtam  a babarózsáról, de azért csináltam ma róla még képet. És, hogy lássátok, hogy milyen csodák vannak a kertünkben, meg is mutatom:

a nagy szemű cseresznyefánk teljes "menyasszonyi" pompában

a babarózsa, mely majdnem úgy elvirágzott, hogy nem is láttam, adódóan, hogy hátul van a kertben, ahova ilyenkor nem sűrűn megyünk ki. De majd nyáron ha tényleg itt a jó idő, szinte kint lakunk. Már nagyon várom!

 

Hajt a citromfű, a menta, az édes kömény





És utoljára, de nem utolsósorban a címadó orgona:
 Gyönyörű!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése