Oldalak

2019. augusztus 12., hétfő

Szappanba zárt napfény

Semmi extra, vagy talán mégis egy kicsit. 
Általában a szilárd vajak vannak túlsúlyban a szappanjaimban, de a kíváncsiság mindig hajt. Most ez a recept készült. 
Illata nőies, virágos keverék, színét az EazyColours színezők színezői adják. 


Tesztelni természetesen később fogom, most a színe miatt mutatom meg. A sárga, és narancssárga színezőből oldottam desztvízbe kb negyed (0,25g) grammot, és tégelybe tettem. Ebből cseppentettem 1-1 cseppet a szappanmassza színezésére. (egyenlőre maradnak ebben, majd most, hogy már kapható a Pipere Portán 10ml pipettás patika üveg, abba fogom átdelegálni őket, és akkor abból egyszerűbb lesz adagolni is) 

Pont olyan napfényes lett, mint ahogy terveztem, és bár ahogy látjátok kicsi adag massza volt, de tényleg elég volt a kívánt szín eléréséhez az 1 csepp színezőre. Ilyen mennyiségben a bevitt folyadék arányt sem tolja nagyon el, szóval nem is számoltam vele. 
És, hogy milyen is lett a szappanba zárt napfény? 


Később jövök a használati tapasztalatokkal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése