Oldalak

2020. február 4., kedd

ValenTime


Igen tudom, hogy jáj már megint valentine nap van és olyan ciki már vele foglalkozni. Pedig szerintem ilyet csak az mond akinek a mindennapjait nem szövi át egy kis puszi, ölelés. Azt el is hiszem, hogy nehéz lehet bevallania magának, vagy másnak, hogy tulajdonképpen nincs is valentin azaz szerelem az ő életében

Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a mindennapjaimat át szövi a kedveskedés, a szeretet. 
Szóval nem vagyok megátalkodott valentine nap üldözö, azért is készültek ezek a szívecskés bombácskák.


Az alap ötlet egyik éjjel villant be, de nem voltam biztos benne, hogy sikerülni is fog. valóban úgy működik-e minden ahogy álmomban láttam. 
A bomba alaprecepte low budget verzióban:

100g szódabikarbóna
50g citromsav lehetőség szerint anhidrát
50g kukoricakeményítő
40g olvaszotott kókuszzsír
illatolaj kb 10csepp

A mintzásához glicerines színező Red piros, valamint jó minőségű ecset - sajna az enyém nem volt az. 
A végső csillogást a fujós glitter ezüst színben tette ragyogobbá.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése