Oldalak

2016. március 19., szombat

CP with Melt and Pour

Egy ideje befészkelte magát egy ötlet a fejembe. Ezzel álmodtam, tervezgettem, majd elérkezett a napja, hogy el is készüljön.

Összetevőket is variáltam, az alapreceptem módosítottam. Egyfelől hajtott nagyon a kíváncsiság, másfelől pedig igyekeztem biztosra menni. 

Tavasz lévén hársfa virág illatolaj került bele, ami egyszerűen tökéletes választás volt - szerintem.

Színét a Pipere Porta által forgalomba hozott allergén mentes folyékony szappanszínezők, egy pici szén, és TiO2 adták: (mandarin, neon sárga, sárga) Mindenképp egy kontrasztos színvilágra vágytam, de döntsétek el Ti, hogy jól sikerült-e?

szemből fényképezve:

ellenfényben fényképezve:

Jól láthatóak a glicerin szappan által létrehozott zárványok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése