Oldalak

2017. július 3., hétfő

márciusi buborékok

Na nézzük csak mi volt az elmúlt hónapokban:

Néhány munkámról már kaptatók ízelítőt, de találtam a fényképek között olyat is amit még nem mutattam meg.

Addig addig kutakodtam a neten, míg találtam egy számomra szimpatikusnak tűnő bomba receptet, melyet aztán megint a saját szám ízére - ezt azért ne vegyétek szó szerint - változtattam meg. Került bele epsom só, és ezáltal tovább is léptem az egyszerű fürdőbomba készítés következő szintjére. Oka van, hogy az epsom miért kerül bele, és hogy mit csinál. íme a végeredmények:





Mindkettő formát szeretem készíteni, van lehetőség mindkettőben. 

Aztán kaptam egy megkeresést, hogy segítsek elkészíteni egy igazi piros cp szappant. No terveztem egy receptet, és elővettem a piros glicerines színezőnket, és egy kis orvosi szenet a dekoráláshoz. Számomra ez a két színe csakis édes-pipacs illatot kaphatott - ami tényleg nagyon jól áll neki. 
Úgy érzem nem kell szerénynek lennek, mert ez eléggé ütősre sikeredett! 


Ez a téma is nagyon régen izgatott. Mivel az Európai Unió szabályozása nem engedélyezi a süteményekre hasonlító kozmetikai termékek gyártását, forgalomba hozatalát, ezért eddig csak halogattam ezt a témát. A torta szelet alakú szappan nem is izgat egyáltalán, viszont ezek a muffinos cuccok birizgálták már a fantáziám egy ideje. Aztán lett egy fél nap szabadidőm, és belevetettem magam az elkészítésükbe. Fürdőbomba lett a papírba töltött alja, a teteje pedig habszappanból készült. Illetve a golyónál a tetejére került habszappan a dekoráció. Jó móka volt, jó sok mosogatnivalóval a végén. 


Hó végén készült néhány húsvéti tojás is, természetesen mi másból, mint fürdőbombából:


És végül, de nem utolsósorban ismét elkezdett virágozni a kertben a hortenzia :-D  



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése