Oldalak

2018. szeptember 4., kedd

Valamit visz a víz :-(

Ma a száraz virágok kozmetikumba történő dekorálás célú használatáról mesélem el az én véleményem. Elvárásom vele kapcsolatban nincs, hiszen mindenki olyat készít, használ amit ő gondol. Ez a totál személyes szabadság az alkotásban.

Na szóval szappanok tetejét szokták levendula, körömvirág szirom, rózsaszirom dekorációval díszíteni. Ezek a light verziok, mert mikor komplett fahéjrúd, csillagánizs a dísz a szappanon,  az már számomra  a hard core verzio.  Ok, kellemes látvány, de a szappan fürdésre, napi használatra szolgáló eszköz.  Aztán ugye a fürdősóba is láttam már levendula virágot rózsaszirmot szórva. Elegáns, szép. De vajon aki kitalálta, kipróbálta e művét elkészülte után? És vajon neki a fürdővízben kerengő kissé állatocska szerű szirmok milyen élményt adtak. Na én most csináltam egy fürdőolajat melybe levendulaszirmokat tettem, pici glicerines színezővel A végeredmény egy lilás mandulaolaj. És jött  a próba. Gyerekecske kívánság totál fellelkesült, hogy folyassunk az Ő vizébe. Naná, bajod nem lehet, próbáljuk ki. Illat kellemes, víz kellemes, csak ott kereng benne néhány kósza levendulavirág, mely hát öö olyan izé, pláne, hogy a vízből kiemelkedő gyerek testén is maradt épp 1-2 db, amit le kellett zuhanyozni. De sebaj  ez a téma is kipróbálva, és számomra elfelejtve. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése