Oldalak

2019. szeptember 30., hétfő

Karácsony 2019/1 Téli tündöklés


Érkeztek új illatolajok, és ilyenkor egymás után kapom a kérdéseket, hogy milyen illat meséljek róla, és, hogy próbáltam-e már. Így időről időre tesztelek, - persze minden illatunkat nem tudom- ezt ne is várjátok tőlem. 

Erről az illatról mikor megérkezett egyértelmű volt, hogy tesztelni fogom, mert nagyon tetszett. Hogyan jellemezném? Számomra ilyen: nagyon elegáns, nőies, parfümös, egy hosszú bundás, hölgy a téli hóesésben, lovas szánon. Hogy miért, ezt ne kérdezzétek, hiszen az illatok leírása nagyon szubjektív, kinek mit hoz elő az agyában, milyen képet kapcsol hozzá. 

No és jött a teszt:
Receptje tartalmaz kókuszzsírt, pálmazsírt, rizskorpa olajat, finomított mandula olajat, kakaó vajat, mangó vajat, sztearinsavat. 







Színét világos mica por adja (
https://www.pipereporta.hu/Mica-por-vilagos-kek-5g ), és egy pici massza részhez pár csepp TiO2-t is tettem. A hópihe dekorációt Forbury super clear melt & pour szappan alapból ( itt találjátok) öntöttem. Egyáltalán nem gyorsított, és nem melegedett, kényelmesen lehetett vele dolgozni. Persze aki ismer tudja, hogy általában hidegen dolgozom, 30 Celsius fokon vagy alatta, - már nem mérem meg - , és ennek prózai oka van. Ennek a szappannak is az öntése úgy alakult, hogy bekevertem az összetevőket, összeolvasztottam, és majd órák múlva jutottam oda, hogy elkezdjem. A lúg is rég szoba hőre hűlt a hideg vízbe állított kancsóban. És a végeredmény: 



Illatból 30ml tettem a picivel több, mint 2kg masszába, ezt egy kicsit kevésnek érzem, de ez persze megint egy szubjektív vélemény. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése