Oldalak

2019. szeptember 16., hétfő

Púderes szerelem

Van az úgy, hogy egy alapanyagot jobbról balra, majd vissza pakolja az ember, és keresi a helyét, de valahogy nem találja. Így voltam ezzel a pár morzsányi ausztrál vörösagyaggal. Kb 2 hete csücsült az üvegpohár alján. És valahogy nem jött az ihlet, nem éreztem, hogy milyen illatot adhatnék hozzá, és persze azt sem tudom még- mivel nem volt még sokszor a kezeim között, - hogy milyen mennyiségben milyen színt érhetek el vele. DE aztán múlt vasárnap (09.08)  úgy álltak a csillagok, hogy végre megvilágosodtam! A megoldás a geránium illatolaj. És igen! Olyan jó, hogy megtehetem, és olyan jó, hogy nincs megkötve a kezem. 
Na szóval ezen hosszú bevezető után megmutatom, hogy miről is mesélek:

                        Nem érhetÅ‘ el leírás a fényképhez.

És igen, jól látjátok ott a középső üvegpohárban az ausztrál vörösagyag mennyisége. Ezt őrzöm, és pakolgatom már hetek óta. Lemérni nem tudtam, mert több maradt volna kb az edény falára tapadva, mint amit le tudtam volna. 
Már mikor hozzáadtam a masszát, szerelembe estem. Pont ez a színárnyalat volt a titkos vágy, és ahogy a fejemben megszületett, úgy a kezeim között is. Valahogy minden tutin összeállt. 
                                     A képen a következÅ‘k lehetnek: étel

A geránium illatolajunk ( https://www.pipereporta.hu/spd/122663/Illatolaj-Sensory-Geranium-10ml ) szerintem fantasztikusan finom, nőies, virágos, de picit ott a fanyarság is. Egész délután rájártam, szagolgattam, nézegettem. Tetszett, és azóta is tetszik! 
Felvágva: 


Nagyon várom, hogy milyen lesz, de arra még várnom kell pár hetet. Majd jövök mesélek! 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése