Oldalak

2019. október 15., kedd

Narancs illat, ami nem gyorsít

Ismét teszt, ( 10.05.) és ismét eléggé jól sikerült teszt. 
Narancs illatolaj, és mint ahogy a címben már lelőttem a poént, ez az illat sem csinált nyeles szappant. Nagyon kényelmesen lehetett vele dolgozni, sőt a végén a fehér tetőt még tovább kellett kevernem, hogy egyáltalán mintázni tudjam. 

Színét élénk narancs mica adja, a fehér részbe került egy kis glicerinben diszpergált Tio2. 

Összetevő olajok: Kókuszzsír, babassu vaj, sztearinsav, mandula olaj, rizskorpa olaj




A mica porok sajátossága, hogy a kész termékek nem ennyire élénk színűek. Illatból 30ml-t tettem a 20cmx6cmx9cm-es öntőládába, picit több is lehetett volna! 
Ráadásul mivel magasabbra töltöttem, mint a láda széle, így takarni sem tudtam, - szappanporos lett. De belefér! 

Beállított fényképet még nem tudtam készíteni, csak a frissen vágott szeletekről. Szép homogén lett, nagyon szép az állaga. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése