Oldalak

2019. október 16., szerda

Teszt Lila elegancia

Nah, ez a szappan úgy készült, mint ahogy nem lenne szabad szappant önteni. Terveztem, húztam, halasztottam az időt, majd mikor oda jutottam, ott szúrtam el, ahol csak lehet. 

A név predesztinál, szokták mondani, így eleve eldöntetett, hogy lila lesz. 
Szépen ki is mértem az olajokat, meg a lúgot feloldottam, majd az egészet félre tettem. 

Aztán elérkezett az idő, és úgy összekevertem a kettőt, ahogy az rendesen szokott lenni, no de a micához kifelejtettem az olaj keverékből kivenni. És akkor mit csinál a szőke nő? Hát megborítja a micát a szappanmasszába. Na ezt ne csináljátok, inkább pár g olaj plussz. Persze igyekeztem elkeverni a mica port, és ezzel úgy túl kevertem a masszát, és olyan haloványnak tűnt, hogy még kapott egy kicsit. No hát így lett, hogy majdnem nyeles szappan lett, pedig az illat nem érdemelte ezt meg. Aztán persze már csak kanalazni lehetett, aztán persze a földhöz csapkodni a ládát, hogy a lehető legkevesebb buborék maradjon a mintázott felén. Ez sikerült is, de a hátoldalát már nem tudtam a tervek szerint mintázni. Az illat nem gyorsított, bátran ajánlom! 

Összetevői között az új kedvencem a babassu áll fő helyen, és nagyon várom, hogy milyen lesz használat közben. Az illata púderes, - szerintem levendulás,- de eddig ezt csak én éreztem. :-)

A virág dekorációt köszönöm Évi! :-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése