Oldalak

2020. április 29., szerda

Rózsák Valériának!

Jah dehogy is! Nem is Valéria! Van egy ezeréves (ez hót blama, mivel mindketten alig 20+ Áfa korosztályba tartozunk :-D ) barátnőm, ez a szappan neki készült. Mióta megérkezett az első rózsaszirom szállítmány azóta mondta, hogy ezt ki kéne próbálnom, csináljak már olyan szappant, aminek ez lesz a tetején. Ugye aki kicsit is ismer - és Ő azért elég jól - tudja, hogy nem kedvelem a száraz virágokat a kozmetikumokban, nem szeretem ha a kád vizében lebeg valami "döglött bogár", vagy bármi izé. De Neki azért bármit! 
Így született meg ez a szappan. Színét Ausztrál rózsaszín agyag adja! Ez egy standart szilikon muffin forma, és ott benne a felhasznált agyag mennyisége. No ezért szeretem, mert annyira kiadós, és olyan szép színeket lehet vele alkotni. 


3 felé vettem a masszát, maradt egy natúr, egy olyan amibe kevés vízben elkevert agyag, és a harmadik, amiben kicsit több agyag került. Így lett három színű a végeredmény. A vizet a lúgoldásra kimért desztvízből vettem el, kb 1 evőkanálnyit. Arany mica a "ceruza vonal" benne. Csupa fantasztikus vaj, olaj van benne, és csupa szeretet. Jah és geránium illat! Hogy azt is hogy szeretem! Nagyon finom, nagyon nőies, nagyor örök! Mint mi! 







Update: 2020.07.04.
A szárított virágszirmokat továbbra sem tudom megszeretni, viszont a geránium illat fantasztikus. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése