Oldalak

2020. október 16., péntek

Karácsony 2020/4. Csillogás, csillogás

 Tavaly is nagy kedvenc volt a Csillogó harang illatolaj, de idén valahogy nem is jutott addig eszembe, míg egy kedves ismerős felemlítette. ÓÓ tényleg, szagoljuk csak meg! Hmm ez még mindig ott van, akkor legyen ez a következő! A recept a mostani kedvencem, ismét nem variáltam rajta.

És ha már csillogás akkor arany, vörösréz bronz, ezüst mica minden mennyiségben. Annyira szerettem csinálni is! Kezdem optimalizálni ennek az öntési formának a szennyes felhalmozását, lassan tökély lesz, és akkor megmutatom. Az a lényege, hogy nagyon sok, kicsi adagba kell színezni, és csorgatni a szappanmasszát a formába. Közben időnként meg kell dönteni, egyik, vagy másik oldalról, megszórni micával, vagy szénnel.Ez az illat már tavaly is bizonyított, hogy nem gyorsított, most sem okozott gondot. Természetesen fújós arany glitter is került a tetejére, a mű megkoronázásaként. 



Nagyon vártam, hogy leteljen a 24 óra, és vigyorogtam, mint a tejbetök, mikor kibontottam, és láttam, hogy egész jól sikerült. Aztán jött a felvágás, és igen, és IGEN! Pont ilyenre vágytam, hiszen egy csillogó harang milyen is lehetne, ha nem ilyen? 


Update:
2022.07.06. Ma elővettem ebből az öntésből egy szappant, (több, mint másfél éves)  és nagyon finom volt az illata még mindig. Nah jó, azért a szappan sem volt rossz! :-)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése