Oldalak

2022. február 17., csütörtök

Meg nem értett illatok, avagy ......

 Vannak nagy és folyamatos kedvencek, de időnként vannak ilyen illatok, mint pl Ő. Addig-addig kerülgettem, szagolgattam, míg megtaláltam, megéreztem benne azt, és próbára tettem. Hőőő szuper jó! CP szappanba került, ismét vegyes lúgozással, és valami elképesztő csoda bontakozott ki belőle. Nagyon nőies, nagyon lágy, nagyon finom. Olyan elegáns, és már öntés közben is csak úgy áradozott a szappanból. Bevallom én szeretem a színes és illatos szappanokat, mondhatni tán függő is vagyok már! Olyan csodásan tud kezdődni a nap, mikor zuhanyzásnál kezembe veszem, szép, és habos, és finom illata van, és dettó ugyanezzel az élménnyel zárom este is a "gályát". :-)  Visszatérve erre az illatra, csak jót tudok róla mondani. Nem gyorsított, nem színezett, bár egy kis titán is került bele, mert ugye mondanom sem kell, hogy persze naná, már megint új mica színeket is teszteltem. Értem, hogy kék, és hogy ez egy csajos illat, de jól áll neki!  Nézzétek csak! (picit több víz került bele, mint szokott, és lett egy leheletnyi glicerin folyó is benne, de pontyóóó így- szerintem:







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése