Oldalak

2012. október 2., kedd

Ylang-ylang illítú háziszappan

Régóta itt volt az orrom előtt, de nem tudtam vele mit kezdeni. Szagolgattam, szagolgattam, de nem jött az ihlet. Nem az én illatom! Sajnos illóolajokat úgy tud az ember venni, hogy le vannak zárva. Nem lehet végig szaglászni, hogy ez tetszik - ebből kérek, ez nem. Így került hozzám is ez az illat. Nem ismertem, viszont háziszappanos körökben gyakran használják.
Aztán egyik nap mégiscsak eljött az ideje. Készült egy vörös agyaggal dekorált, összetevőiben a már szokásos szappanom. Tartalmaz oliva olajat, kókusz olajat, pálmaolajat, ricinus olajat, szölőmag olajat, shea vajat, és kakaó vajat. Én még nem barátkoztam meg az illatával, de eddig férfi ismerőseimnek bejött.


Szóval ígértem egy pasis háziszappant és el is készült. 

Általánosságban elmondható, hogy az agyagok nagyon jó hatásúak az aknés, pattanásos bőrök normalizálásában. A vörösagyag hatékony a bőrpírrel  (rosacea), a viszkető irritációval küzdő bőrűek számára. Eltávolítja a hámlást, és csökkenti a viszketést. Segítség az öregedő, vízhiányos bőr normalizálásában is. Javítja a vérkeringést, elősegítve ezzel a bőr oxigén ellátottságát. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése