Oldalak

2012. október 1., hétfő

Saját szappanok

Ismét mesélek róla, hogy épp milyen szappanokat használok. 
Már mutattam Nektek a "Nő" szappanom, és végre beérett. Mivel ez hideg eljárással készült kecsketejes szappan, ezért minimum 4 hét érési idő kell neki. Azóta csak szagolgattam, gyönyörködtem benne.

Most eljött az ideje! És nem csalódtam benne! Lehet nagyképűen hangzik,- bár az távol áll tőlem - de ez piszok jó háziszappan lett! Sőt a kecsketej révén érzékeny bőrűeknek is nagyon kellemes. A szőlőmagos része finoman dörzsölős, ellenben ezt ellensúlyozza a kecsketej tartalma, és a benne levő olajok ápoló hatása. Kaptam egy nagyon jól eső visszajelzést is: "a nőcis jobban tetszett mint a másik, sokkal puhább és az ekcémámnak is jót tett:) Az illata pedig valami isteni finom!" (köszi Viki). 
Már ezért az élménybeszámolóért megérte belevágni ebbe a háziszappan készítésbe! És, hogy mi volt a másik? A mi egyik nagy kedvencünk a viaszos, grapefruitos szappan. Nem vagyunk egyformák, a bőrünk sem. 
És persze egy háziszappan készítő kádja széle tele van szappanokkal. Legfőképpen azért, mert én addig nem adok senkinek egyetlen főzésből sem, amíg magam ki nem próbáltam. Úgy gondolom ez olyan, mint egy séf életében a kóstolás. Fontos, hogy nehogy olyan szappant adjak oda, ami még nem jó. Így jártam a fahéjas szappanommal is. Már bőven túl van az "előírt" érési időn, de engem még használat után itt-ott "csipked" - szóval nem adom! Ellenben a Himalája sószappanommal. No az átment a próbán. Nem elég, hogy nagyon szép, de nagyon kellemes. 





Nekem zsírosodásra hajlamos, vízhiányos, kevert bőröm van.  Amióta ezt használom olyan lett az arcbőröm, mint az a bizonyos "babapopsi". Pedig semmi egyéb krémet nem használok. Szóval ez is úgy gondolom, hogy jó kis háziszappan lett! :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése