Oldalak

2013. május 15., szerda

Rózsavíz

No hát ennek is eljött az ideje! Virágoznak a rózsák a kertben, és mivel biokertészetet tartok,- bár meg kell, hogy mondjam nem annyira elkötelezettségből, inkább lustaságból, - most jól jött, hogy nincsenek a rózsák permetezve. Bár a sok esőnek köszönhetően már látom, hogy előbb utóbb le kell mosnom szappannal a tetvek ellen őket, de most még hibátlanok. Szóval szedtem jó pár virágot, leszedtem a szirmait, majd desztillált vízzel felfőztem. Nem forraltam, csak melegítettem. Megvártam mi kihűlt, majd megint. Párszor. 

Íme a szirmok még frissen:

Majd a végeredmény:
A sok-sok finomság, szín, illat mind átkerült a vízbe. Úgy tervezem, hogy krém készül majd belőle, esetleg szappan. És még előttünk a nyár! :-) 

A rózsavíz bőrre permetezve tisztít, tonizál. Tökéletesen használható naponta a smink lemosására, sejtregeneráló hatása miatt a bőrt simábbá, puhábbá, teszi. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése