Oldalak

2013. június 16., vasárnap

Kerti szépikék

Most itt többnyire csak fényképek lesznek, ma csináltam őket, hogy Ti lássátok Őket.

 Ez a hortenzia Párom keresztapjától való. Sajnos Ő is már csak a mennyországból nézheti, hogy pátyolgatom a virágját. Évek óta próbáltam nevelni, de soha nem sikerült. Aztán jött tavaly ez a lehetőség, hogy elhozzuk a kertjükből, Végig izgultam miatta a telet, hogy megmarad-e, kihajt-e tavasszal? Örömmel láttam, hogy elindult, majd most bámulattal figyelem szebbnél szebb virágait.


 A levendula elmaradhatatlan része a kertemnek. Szívesen vennék, és ültetnék még belőle még jó pár tövet!

 Láttatok már snidling virágot? Én még nem, egészen addig, míg a multiban megvett snidling lelegelése után a kertemben kapott helyet. Azóta már több körben kaptunk tőle ízletes szálakat, és most a virágját is megmutatta.
 És persze a megunhatatlan rózsák! :-) Minden mennyiségben, színben, illatban!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése