Oldalak

2018. augusztus 5., vasárnap

Ej-ej + Rainbow bubble

Minek is erőltetni, ha nem megy? 

Ó a kérdés költői, meg amúgy sem hiszem, hogy eljut oda, ahova szánom! Csak jól esett leírni! :-D

Megint teszteltem a Forbury super clear alapját. Szerintem tényleg jó! Nem csak készíteni könnyű vele szappanokat, hanem használni is remek. Krémes, habos, nem irritál, nem szárít.


A színeket glicerines színezővel értem el. kb 140g-hoz tettem rétegenként 1-2 cseppet. 

Elkészítése nagyon egyszerű. A melt and pour alapot fel kell vágni apró (kb.3-4cm) kockákra. Vízgőz felett, vagy mikróban (nagyon kell figyelni, mert a mikró teljesítményétől függően 20-30másodperc)  felolvasztani. Színezni, illatosítani - ezek természetesen opcionálisak. Formába tölteni, és alkohollal lespriccelni, hogy ne legyen buborékos. De ez elhagyható, ez max csak "szépséghiba", a kész szappan minőségét nem befolyásolja. Amint kihűlt használható. Önthető tömb formába, mint amilyet én készítettem, illetve akár egy jó fazonú pudingos, joghutos dobozba is. De lehet belőle nagyon szép formaszappanokat is készíteni. Nem kell lúggal bajlódni, nem kell heteket várni a használat előtt! 

Ha szeretnétek kipróbálni itt megtaláljátok a Forbury alapot:
https://www.pipereporta.hu/spd/680890/Melt-Pour-szappanalap-Forbury-Szuper-atlatszo

Glicerines színezők:  
https://www.pipereporta.hu/spl/731480/Glicerinbazisu-folyekony-szinezok-Allergen-mentes



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése