Oldalak

2019. március 29., péntek

EazyColours CP szappanokban

Mióta megérkeztek az EazyColours színezői, izgatták a fantáziám, hogy jó, hogy fürdőbombában jók, na de mit csinálnak egy lúgos közegben?! Sajnos viszonylag sokat kellett rá várnom, szabadidő hiányában. De végre! 
A CP szappan készítését is kicsit másként kellett kezdeni, lévén ezek vízbázisú színezékek. Tulajdonképpen jó ha a recept szerint kívánt mennyiségű desztillált víz kimérésével kezd az ember, és csak utána a többi lépés. Első próbaképpen  kékes, zöldes szappant terveztem meg. Mivel erről nem találtam semmi infót, így első körben a szokásos 20cm-es tömbömben számoltam ki a receptet, ráadásul 130%-os kókuszból. Na igen, ez is egy Urban legend, hogy nem lehet ilyen szappant csinálni, ezért is készült róla videó. 
Na de vissza a színezőhöz. Mivel azt már tapasztaltam, hogy elég intenzívek, így az első próbánál, 0,3g-ot mértem ki, hogy lássuk a medvét mit tud! A 715g alapolajból kitöltöttem a három színt, és hagytam egy pici maradékot is. A végeredmény:
 Nemes egyszerűséggel én csak mélytengeri vihar szappannak hívom. Elég intenzív, és sok lett a szín. Nagyon pici darabkával már kezet is mostam, picit halványkék a habja, de nem fogja meg a bőrt. A további tesztelésig még van 4 hét, amit nehéz lesz kivárni!


A második próbálkozásnál, már csak 0,1g színezőket mértem ki. A recept ugyanaz a 130%-os kókusz, csak más illattal. 

Még itt is úgy érzem, hogy hagyhattam volna picit több alapszínt, de ilyen pici méretnél nehéz ezt eltalálni. De a színei csodásak szerintem. Ennek is még legalább 4 hét kell, hogy használatba kerülhessen, de már nagyon várom. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése