Oldalak

2020. június 1., hétfő

Akácos út......

Mikor tombolt az akácfa itt előttünk, és kábított a hihetetlen illatával, akkor született ez az öntőforma ötlet. Addig nyüstöltem Embert, hogy megcsináltuk, és bár kisebb nagyobb zökkenők voltak közbe, ezt az idő már megszépítette! :-)
Minden este, míg az időjárás és a fényviszonyok engedték kint voltam, töltöttem magamba a látványt és az illatot. 



Aztán elkészült a forma, de valahogy nem jött az ihlet, és az idő is kevés volt, pedig az illat is itt állt!  Ma hirtelen felindulásból elkészült. A hátterébe tettem egy késhegynyi almazöld mica port, - csak, hogy picit kiemelje a mintát - és kb pár csepp illatot. 125g a kész szappan, de szerintem így vékonyka, szóval nagyobb adag lesz a következő. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése