Oldalak

2020. szeptember 11., péntek

Videó készítés és egy kis plussz

 Készült egy új videó a pikkelyes lúg oldásáról. Ha már ott volt, nosza akkor nézzünk szét a kéznél levő illatok között. És meg is találtam az alkalomhoz illő zöld tea illatot. Igazi jolly joker illat. Bármikor, és szinte bármilyen kozmetikumba jó. Testápoló, krém, és persze szappan. Tartós, nem tolakodó, pont kellemes. 

S ha már zöld tea, akkor legyen zöld! 

Micsoda éleslátás, és fantázia! :-D Végül a zöld alma és az antik zöld mica porokra esett a választásom. Amúgy is mocorog már egy karácsonyi szappan a fejemben, szóval két legyet ütöttem egy csapásra. Kipróbáltam az antik zöld micát. Teccccik!!  

A recept az előző bejegyzésekben is már ismételt kék agyagos szappan receptje. Egyszerű CP szappan. Olajok kimérése, összeolvasztása, visszahűtése. Emlékeztetőül a recept: 


Természetesen a kék agyag és az illóolajok nem kerültek bele!
Viszont két kisebb keverő edénybe tettem egy pici almazöld, és egy pici antik zöld mica port, melyet a kimért, összeolvasztott olajokból kivett 3-3 kanál olajjal kevertem el, még mielőtt a lúggal összevegyítettem volna. Aztán jött a kémia, és az olaj molekulák táncra keltek a lúg molekulákkal, és magic! Öntöttem a híg pudingos masszából a két mica poros csebribe,  elkevertem, megkapta az illatot, és már landolt is az öntőládába. Egyáltalán nem gyorsított, nem melegedett extra módon. A tetejére került még egy kis glitter. Nagyon szépen lehet vele dekorálni a szappanok tetejét. Egészen más a szemcsemérete, mint a mica poroké. 

Felvágva:


Nektek is annyira tetszik az a sötét zöld rész? Nekem nagyon, - pont jó lesz a karácsonyi szappanba. 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése