Oldalak

2020. szeptember 15., kedd

Vízi tündér újra

Visszatapsoltam a vízi tündér illatolajat. Olyan kellemes, olyan tiszta illata van, hogy ebből alap, hogy ezzel az illattal mindig kell itthon szappannak lenni! Ismét csak a kék agyagos szappan receptje volt az alap, természetesen a kék agyag, és az illóolajok nélkül. 

Színezéséhez  neon hot pink, és neon kék színezőket vetettem be. Jók, bár a végeredményben egy kicsit többet szerettem volna viszontlátni. Annyira igyekeztem, hogy ne toljam túl,  hogy ez totál sikerült is.

Alap metódusában pont úgy kell őket használni, mint a mica porokat, azaz pici olajjal elkeverve kell a puding állapotnál hozzákeverni a masszához.  Én a kész olajkeverékből szoktam kivenni pár kanállal még mielőtt hozzáadom a lúgoldatot. 

A színező porok mennyisége, még az olajjal elkeverés előtt: 

A massza az öntőládában:

A tetejének a dekorálásához arany színű mica port elkevertem olajjal, és abból cseppentettem rá, majd egy hegyesre faragott hurkapálcikával finom, légies (Óh de költői vagyok) mozdulatokkal elhúztam a cseppeket. Így lehet rajta kialakítani ezeket a szívecskékre hajazó foltocskákat. 
A végeredmény felvágás után: 

Több, mint 24 órát töltött a ládában, és még épp elcsíptem a lemenő nap sugarakat, a kép készítésekor. Cseppet kevésnek érzem a mintát a szappanban, pedig mikor csináltam, pont az ellenkezőjét éreztem, és a teteje is kissé megfázott, szappanporos lett. De amúgy az állaga brutál jó! Nagyon szép homogén, jó tapintású! Alig várom, hogy bevethessem a fürdőszobában. Mivel augusztus 31-én készült, úgy tervezem a szülinapomra lepem meg vele magam! Ha bármi kérdés ezzel a szappannal kapcsolatban felvetődik, keressetek meg nyugodtan vele. 







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése