Oldalak

2020. január 29., szerda

Lila orgona

Egy picit motiválatlan voltam szappanok terén így év elején, aztán megérkeztek az új illatok. Egy ideje kerestem, hogy milyen szappanba próbálhatnám ki az EazyColours neon amethyst színét, mely még tavaly év végén érkezett, de valahogy nem találkozott szín és illat. Nálam minden illat színnel párosul az agyamban, ami egyfelől jó, de persze kissé meg is köti a fantáziámat. Így valószínű volt, hogy a lila orgona illat lila színű lett. Nagyon finom, virágos, nőies, orgonás illat. Most a tavaszi illatok között nagyon sok virágos érkezett, majd szépen sorban jönnek. 
A másik kihívás az utóbbi szappanjaim készítésekor a minél magasabb INS érték elérése.  Tavaly az epres rózsaszirmok illatolaj tájékán kattant be, hogy próbálkozzak, feszegessem a határaim. 

A recept:

A kész szappan:




Full gélesedett az egész szappan, - én szeretem, mert úgy gondolom, hogy hagyni kell a kémiát, had dolgozzon. Este készítettem, és kivételesem majdnem 24 órát maradt az öntőládába, felvágásakor nem volt különösebben kemény, könnyen vitte a húr. Illata nagyon virágos, nagyon tetszik! A színező is jól viselkedett, nem okozott semmi meglepetést, élénk, gyönyörű ametiszt színe van. Most pihen, és majd február végén lesz tesztelve. Majd jövök "élménybeszámolni"! 

Update:
Március 16-a van, eljött a próba ideje. Nagyon finom, krémes, apró bubis habja van, már-már a borotva szappanra hajaz. Az illata számomra az abszolút kedvenc, talán überelhetetlen. De ilyet azért sose mondok! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése