Oldalak

2016. augusztus 1., hétfő

Lemongrass & Oakmoss CP Soap

Új illat, de a stílus a régi.

Azt gondolom, hogy megtaláltam a saját irányvonalam. Ha megnézitek az utóbbi időben készült szappanjaim, szinte már meg lehet ismerni, hogy én készítettem őket. Lehet nagyképűen hangzik, de én nagyon örülök neki. Szeretem ezt a technikát, hogy egyfelől kiszámítható, másfelől viszont mindig képes meglepni. Szeretem a szilikon formákba is önteni a szappanokat, de úgy érzem, hogy azok nem egyediek. Szép a végeredmény, jó a szappan, de ilyet bárki más is tud csinálni. Jó, jó az összetevők, a recept az a lényege egy szappannak, de azért jó érzés kelt ha kellemes a látvány is.

Ennyi rizsa után ime a mai alkotásom:




Az illata enyhén édes, kellemes, férfias fűszeres.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése