Oldalak

2017. január 21., szombat

Kihívás

Karácsony előtt számos szappankészítőnél láttam egy nagyon szép, elegáns szappant. 
Tulajdonképpen ötvözték az egyszínű szappant az in the pot swirl technikával, ami egy letisztult, elegáns szappant eredményezett. 
Erika barátnőm ünnepi kínálatában is szerepelt, egy zöld, és a barnás (melynek illata azóta is izgat,- sós karamellás) gyönyörűség.

Nem szeretek másolni, de inspirálódni igen. Így tovább gondoltam és elkészítettem a magam verzióját. Nem vízszintesen öntöttem, hanem ferdén. Nem tökéletes, de én elégedetten nézegetem azóta is.
Illata is egyedi lett, kevertem a mézes lonc illatát egy pici gyöngyvirággal. Nagyon nőies, parfümös illata lett. 


A maradék mályva masszából készítettem néhányat a kedvenc kagyló formámból. Kihasználva, hogy még világosban jutottam haza, végre a kertben, természetes fényviszonyoknál is tudtam fényképezni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése