Oldalak

2018. április 5., csütörtök

Egy rendezvény margójára

Hirtelen ötlettől vezérelve meghirdettünk egy free workshopot. Nem szeretem ezt a szót, inkább nyílt napnak neveztem volna. 
Nagyon helyes emberek jöttek hozzánk, új ismerősökkel találkozhattunk. Egész nap a házi kozmetikumokról beszélgettünk, kérdeztek, válaszoltam. De azért közben járt a kezünk is. 
Készültek: cukros OPC fürdővajak, fürdőbombák - melyeket mindenki maga készíthetett el, hogy érezze milyen is megtölteni egy formázót, mennyi anyag kell bele. 
Aztán megismekedtünk még a Soap Calc szappanrecept számlálójának használatával. Szerintem ez minden szappankészítés első lépése, hogy minden a neten talált receptet le lehessen ellenőrizni, nehogy kudarc legyen a végeredmény, egy egészségre, bőrünkre káros anyag. - Direkt nem hívtam szappannak, mert egy jó szappan, az nem káros a bőrünknek.

Utána jött egy szakmai bemutató, a "hogyan is készítem én a CP szappanom" Az illatát a résztvevők választották, a színét már én,- és természetesen a receptet is megkapták kinyomtatva.

És ime a végeredmény. Mostmár 1 hetes, így elkészítettem a fényképét is, természetes körülmények, fények között. 


Mikor ilyen bemutatót tart az ember, mindig ott a kétség, hogy vajon tényleg szép lesz-e, jó lesz-e, hiszen annyi minden beleszólhat a végeredménybe. Na és persze a csillagok állása is közbeszólhat! :-)  De úgy érzem nem vallottam szégyent vele, szépnek szép, és 2 hét múlva elmesélem, hogy használatban milyen. (reményeim szerint krémes, habos, finom üde zöld tea illatos.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése