Oldalak

2021. május 24., hétfő

Divatos körömvirágos

 Az eltelt nagyon sok év alatt, még ilyet se csináltam, pedig nagy divat. Látom, hogy sokat csinálják, szeretik. Most jött el hozzám is a pillanat. 

Mézet talán még mikor elkezdtem szappanozni próbáltam ki, de nem éreztem benne rációt, így azóta eszembe sem jutott. Jobban szeretem az olajok jó tulajdonságát  ötvözni, és abból egy jó recepttel jó szappant csinálni, mint, hogy habzás növelő segédanyagként mézet tegyek bele. Na de ebbe a körömvirágosba azt láttam, hogy szinte mindenki hozzá párosítja a mézet. Akkor meghajlom a tömeg ismerete előtt, és én is beállok a sorba. Végül is nem okozott semmi gondot. Akkor miért ne? Jah és igen, persze azért nem teljesen sztenderd szerint készül, hiszem, ahogy mostanság olvashatjátok, bekattant a vegyes lúgozás. Jelen esetben is! Bocs! 

 Receptje: (bocsi valahogy zoomoljatok rá)



Végül minden tök simán ment, a massza álom szerűen viselkedett, de ezt majd Ti is látjátok.


Öntés után ment a sütőbe 2 órára 50C fokon pihent, jól át is gélesedett. Még le sem telt a 24 óra, de már ki is vettem a ládából, fényes, kemény, szép tartású tömb



update: nagyon krémes, habos, finom szappan.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése