Oldalak

2023. március 31., péntek

Irreleváns

 És már szeptember elején jártunk, itt volt gyerekkori barátnőm a Világ másik feléről, szerencsére sokat találkoztunk, a gyerekek pedig a nyelvi különbségek ellenére jókat játszottak! 

S eljött az ősz! Itt még volt időm pár karácsonyos szappant csinálni, de szerencsére volt munka bőven. Egy sokak által kedvelt illatot próbáltam ki. Már évek óta nagy kedvenc a sós karamell, - én fagyiban imádom! - és ez az illat pont azt az ízvilágot csiklandozza meg az agyam valamelyik tárhelyében. Ezt igyekeztem valahogy visszaadni a kész szappanba. Ez is cp, és egy kis melt and pour dekor



Nem gyorsított, békés illat, viszont közepesen barnít, fehérre, színesre ne nagyon tervezzétek!

Teltek a napok, a hetek, és beköszöntött a tökfaragás ideje.

Ekkortájt láttam egy videót, hogyan lehet tégelyes gyertyát igazán egyedivé tenni. Ezt én még kicsit felturbóztam, hiszen a csillogásból sosem elég! Ilyen lett a végeredmény! Igazán egyedi, megismételhetetlen, kétszer sosem lesz egyforma. A technikája nagyon egyszerű. A kész szója gyertya tetejére cseppentetek egy nagyon-nagyon kicsi, de tényleg inkább csak fogpiszkáló hegynyi gyertyszínezőt , (nekem egy kicsit meglódult)  majd hajszárítóval megolvasztva kaptok egy absztrakt alakot. Én még szórtam rá arany mica porral színezett dekorsót is.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése