Oldalak

2023. március 28., kedd

Kezemben a memóriám

 Annyira jó, hogy helyettem már az okoskütyü jegyez meg mindent!

Most, hogy újra gép elé ficcentem, elég volt csak végig nézni a fényképtárat, hogy kissé feleveledjenek az elmúlt hónapok történései.

Szóval ott tartottam, ha jól emlékszem, hogy (hahaha, még jó, hogy visszatudom nézni. Jah és updateltem!) illatokat és színezőket teszteltem.

És elkészültek a karácsonyi fényképek is, (igen, egy blogger, vagy gyártó, már nyáron csapatja a téli képeket). 


Aztán még ott júliusban megcsináltam jópár karácsonyi szappant, amit a család és a barátok kaptak ajándékba. 


Ötvöztem a melt and pour dekorálást a cp szappanokkal,- bevallom azt is nagyon szeretem! Annyira egyszerűen fel lehet turbózni egy sima szappant! Nekem ez jobban kézre áll, mint a pecsételés! Tudom nagyon sokan szeretik, és tényleg szebbnél szebbek készülnek, de - szerencsére nem vagyunk egyformák! Sok új illatot teszteltem és visszatértem néhány nagyon kedvelthez.  És aztán elkezdtek rohanni a hetek, sokat csavarogtunk  cseperedő kiskamaszkánkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése