Oldalak

2012. augusztus 23., csütörtök

3. Narancsos fahéjas

Készült egy új szappankám. Na persze mi más! Kicsit sokat szöszöltem vele, mert valahogy nem úgy alakult ahogy elterveztem. Az összes amerikai házi szappankészítő által a videómegosztóra feltöltött videó alapján, ott kint minden háztartás rendelkezik krock pot-tal. Ezt magyarul lassú főzőnek hívják, és már nálunk is lehet kapni. Nekem nincs. No most enélkül valahogy nem úgy akart dolgozni szappankám kémiája, mint én elvártam volna.  Meleg eljárással készült. De minden jó ha vége jó, még gyakorolnom kell! Íme:



Összetevői: oliva olaj, pálma vaj, kókusz olaj, ricinus olaj, szőlőmag olaj, édes narancs illó, őrölt fahéj, édes savó

A savó értékes ásványi anyagokat, vitaminokat is tartalmaz (C-vitamin ,B1, B2 laktoflavin-anyagcsere folyamat, B6, H vitamin stb)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése