Oldalak

2013. május 14., kedd

"Kockás" háziszappan

Már régóta ezt is szerettem volna kipróbálni. Most álltak úgy a csillagok.
A dekorációt 100% szőlőmagolajos szappan "rudacskák" adták, az alsó részt friss citromfűvel tettem érdekesebbé. Illóolajként kubebabors került bele, de kiérezni a szőlőmagolajos szappanba tett mézet is. Nem igazán harsány az illata. Kíváncsi vagyok milyen lesz használat közben. De arra még várni kell legalább 4 hetet. Ahogy számolom június 16 után fogom jó szívvel ajánlani. Méretét tekintve igen tekintélyes lett, mert azt is épp kísérletezem, hogy mi az ideális kézreálló, nem túl kicsi, nem túl nagy szappan méret.
Összetevői: oliva olaj, kókusz olaj, szőlőmagolaj, méz, kecsketej, kubebabors illóolaj, citromfű a kertemből, kakaóvaj, lúg.



ui: még sosem használtam friss citromlevelet szappanba, szóval nem tudom, hogy milyen lesz idővel a színe. Jelenleg nagyon szép élénk zöld, de ha idővel bebarnul, szerintem az is jól fog állni neki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése