Oldalak

2013. június 11., kedd

Különvélemény

Mindenkinek van egy valamilyen véleménye az elhunyt Erőss Zsolt hegymászóról, és társáról. Nekem is. Nekem ne mondja senki,  hogy ez hű meg há mekkora sport, és, hogy szegények meghaltak ott. Tudom, hogy létezik a mondás, hogy halottról jót vagy semmit, de nekem erről más a véleményem. Nem Ők a szegények, hanem az a két kiskölyök (egy lányka és az öccse) akik apa nélkül nőnek fel. És semmilyen közös emlékük, élményük nem lehetett az édesapjukkal. És az a szülő aki a gyermekét kénytelen temetni. Ők a szegények, mert az élet rendje szerint a gyermek temeti a szülőt, és nem fordítva.  Persze tudom, jópofa dolog hegyet mászni, de az én véleményem szerint akinek gyereke van az már ne hősködjön, ne akarja megmászni a hegytetejét! De ugyanez a véleményem az összes "veszélyes" sportról is. Pl. itt a motorozás is. Azt is addig művelje aki szereti, amíg nincs gyereke, addig száguldozzon, hajtsa a lóerőt. Az én véleményem szerint! Hangsúlyozom! Nem kell ezzel egyet érteni, nem is akarok senkit megbántani, de ha valaki gyereket vállal, az onnantól kezdve felelősséggel tartozik azért a kis emberért, mint a Kisherceg a megszelídített rókáért.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése