Oldalak

2018. január 7., vasárnap

Olvaszd és öntsd!

Röpke bejegyzés a Melt and Pour  alapokról.
Még december végén adódótt pár perc, és gondoltuk, hogy kihasználjuk.

Ime a végeredmény:


Nagyon szépen finoman látszik, hogy lila. Elkészítési módja:
Fehér (kecsketejes, v. tripla vajas) melt and pout alapot olvasztottam, de csak pár gramnyi mennyiséget. Beleöntöttem a formába, körbeforgattam, majd a felesleget kiöntöttem belőle. Ezután felolvasztottam a forma kitöltéséhez szükséges többi szappanalapot, illatosítottam, színeztem (pici lila színezővel) és beletöltöttem a formába. Igy értem el, hogy a vékony fehér rétegen átderengjen a lila szín is. 

Próbáljátok Ti is ki, nagyon elegáns hatású lesz így, elkészítése nagyon egyszerű.

Alapanyagot itt tudtok hozzá venni: 

Melt and Pour alapok: http://www.pipereporta.hu/spl/291172/Melt-Pour-szappanalapok

Illatokat, színezőket is találtok a webáruházban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése