Oldalak

2019. március 25., hétfő

Eazy Colours tényleg ÍZÍÍÍ fürdőbomba színezés

A történet kb. 2,5 - 3 évre nyúlik vissza, mikor is először hallottam az EazyColours nevét. Nézegettem, nézegettük, de valahogy nem kapott el a gépszíj, - szépen magyarosan mondva. Aztán teltek múltak a hetek, és kaptam egy pici termékmintát. Megnéztem, de még mindig nem fogott meg benne semmi. És aztán egyszer csak bekattant, hogy hohohó, van valami amit ki kellene próbálni! Sokan mondják, hogy jó, de hiszem is meg nem is! Meg is érkezett, és full kudarc, csalódás volt az első találkozásunk. Elkedvetlenedtem, lehet semmit sem tudok, és tuti, hogy én vagyok a béna! Tudjátok van az néha, hogy a béka segge alá csúszik az ember, mert valahogy kudarc hátán kudarc, és nem úgy, és nem azt produkálja amit elvárnak, vagy amit magától elvár az ember.  De aztán megtört a jég! Mint ahogy valaki nagyon okos ember megmondta, a felhők felett mindig süt a nap. Csak nem szabad feladni. Pedig konkrét recepttel a kezemben próbáltam, és valahogy mégsem sikerült. Ezért is szoktam mondani, hogy a legtöbbet a saját tapasztalatból lehet tanulni! Csak rá kellett érezni, hogy mit is jelent a blooming. 

Most már videót is találtok róla, mert szerettem volna megmutatni, hogy tényleg jó és könnyű, csak az eddigi rutint, és gondolatmenetet kell kissé átformálni.

 Blooming technika

Mostanában ezek a fürdőbombák készültek EazyColours színezőkkel. Elképesztően vibráló színeket lehet keverni belőlük. Amit itt láttok ezek is saját keverésűek, nem alapszínek. És ami a legszebb az egészben, hogy álomszép színű lesz a fürdővíz vele, és nem fogja meg a kádat. Szóval mégiscsak igaza volt a sokaknak, hogy jó a cucc! Érezzetek ti is rá, hogy nincsenek vele korlátok, csak a képzeletetek! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése