Oldalak

2019. október 13., vasárnap

Epres rózsaszirmok

Az új illatok tesztelését folytattam... (10.05.)

A választás valamiért az epres rózsaszírmok-ra esett. Az üvegben valahogy nem mutatta meg az igazi varázsát, ám mióta elkészült a szappan, szinte nincs nap, hogy ne nézném meg, ne szagolnám meg. Elvarázsolt! Egyszerre érzem a zamatos eper, és az illatos rózsa elbűvölő illatát, és valahogy tökéletes ez a keverék. Évek óta izgatta a fantáziám a málna-rózsa illatának házasítása, de valahogy nem találtam meg az egymáshoz illő komponenseket. De eszembe sem jutott, hogy ne a málna legyen hanem az eper. És most mégis, itt van, és szerintem tökéletes. Nem gyorsított, kényelmesen lehetett mintázni. Néhány kép:

A minta színét burgundi mica, sötétrózsaszín mica por, és glicerinben diszpergált TiO2 adja. 
A szappan alapszínét a felhasznált olajok keveréke: kókusz zsír, mandula olaj, rizskorpa olaj, babassu olaj, sztearin sav. 



Bőven volt idő a tetejét is megmintázni. 
Persze megint hideg összetevőkkel kezdtem, nem melegedett a massza.




Illatolajból 30ml került bele, (picivel több, mint 1kg szappanmasszához)  egyáltalán nem sok, sőt nagyon elegáns, nem tolakodó.

És a végeredmény fénykép. Ezeket nagyon szeretem csinálni, mert olyan jó pakolgatni, próbálgatni, hogy mit hogy tegyek, hogy állítsak be. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése