Oldalak

2020. február 16., vasárnap

Home parfüm, avagy "abszint" a palackban 😀


Mát többször készítettem, nem nagy truváj. Nem szoktam ilyen színesre, és ilyen szép flakonba tenni, de most meg akartam Nektek mutatni, és így sokkal mutatósabb. 
Összetétele: Desztillált víz 80%, Etanol 10% 5% narancs illó, 2,5% zsálya illó, 2,5% rozmaring illó. Színét EazyColours emerald zöld színező adja. Vettem hurkapálcikákat, és az egyik végének egy pici részét beletettem. Szinte nem is látszódott, és azzal kevertem át, így lett a színe. Használat előtt érdemes felrázni kicsi, mert az illó olajok feljönnek a tetejére, de ezen probléma megoldásán már agyalok. Az illata nagyon finom, de lehet bele mást is tenni, illatót, illót, kinek kinek kedve szerint. Ez a fajta flakon nagyon szépen porlaszt. Az összetevőket megtaláljátok a webáruházban: Pipere Porta



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése