Oldalak

2020. szeptember 17., csütörtök

Mert levendulás mindig kell

Lila szappant csinálni jó! Ráadásul ez most dupla lila! Hmm nagyon tetszik! Pláne de a jóban, hogy végre kipróbálhattam az orgona lila mica porunkat. A világos lila mica már bejáratott azzal nem volt semmi izgalom. 
Szokásos CP eljárás, recept:


Imádtam minden pillanatát! Már ahogy elkevertem a két színű micát az olajokkal, tudtam, hogy csuda jó lesz! A levendula illat pedig bármikor jó. 

Ugyehogyugye?! Ez az illatolaj is megbízható, sose gyorsult, sose melegedett túl. Igen, nem véletlenül írtam, hogy illat, mert ez nem illó! Tudjátok sokszor volt már szó róla, hogy mi a különbség az illók és az illatok között. Ez egy kozmetikai minőségű illatolaj, melyet bátran lehet használni, krémbe, testápolóba, bombába, és jelen esetben szappanba. 
Na de lássuk, hogy nézett ki formába öntve:
Menet közben jött az ötlet, hogy kéne még egy kis plusz dekor, így térültem, fordultam, és egy pici dekorsót elkevertem a világos lila mica porral. Ezt láthatjátok a képen a szappan jobb oldalára húzva. 
Totál szerelem! Aki készít kézműves dolgokat az tudja, hogy van olyan, hogy szerelem. Ránézel, és olyan! :-)
Felvágás után:
Leírhatatlanul tetszik! Élőben még szebb, és fantasztikusan mutat a két lila együtt. A swirl is jó lett, a só is jó a tetején, szóval azt gondolom, hogy ez egy jól sikerült darab. Remélem Ti is kipróbáljátok ez a két lila színt így együtt! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése