Oldalak

2020. február 23., vasárnap

Nagyon kék jácint

Remélhetőleg már nem tér vissza a tél, nekem ennyi bőven elég volt. Tudom, nem volt elég hideg, és sok kártevő átvészelte ezt az enyhe időszakot, és hó sem volt elég az őszi vetésen, de én már nagyon várom a tavaszt. Ráadásul nagyon sok tavaszi virág illat várt próbára. Most a kék jácintra esett a választás. Nagyon finom, virágos, full jól hozza a jácint illatát. Cp szappan készült, és alább láthatjátok a receptjét is, és ráadásként videó is készült. Az illat nagyon jól viselkedett, semmi gondot nem okozott. 


Színét EazyColours Neon kék, és Neon Amethyst színezőkkel értem el. A fehér részbe került egy pici titándioxid, 
Tettem még bele a NaOH-ban oldva egy selyemgubót, és egy kicsi laktátot is. 
No meg került rá fújós glitter is, egyszerűen nem tudok betelni vele! 

Receptje:

Március végén fogom kipróbálni, akkor majd mesélek róla

Update: 2020.04.10.
Finom krémes, viszont engem zavar a kakaóvaj illata, ami átérződik az illatolaj mellett. De ez nagyon szubjektív!  Viszont ezek a neon szappanszínezők nem eresztik a színüket!!! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése