Oldalak

2012. szeptember 10., hétfő

7. Kávés ébresztő


Tömény kávé illatú szappant csináltam. Semmi illó olaj nem került bele. Meleg eljárással készült. Összetétel a szokásos: tartalmaz oliva olajat, kókusz olajat, pálma olajat, szőlőmag olajat,  és ricinus olajat, és a nálam elmaradhatatlan shea és kakaó vaj kombinációt. Az intenzív kávé illatról a folyadékként belekerült frissen főzött kávé, és a belekevert kávézacc biztosítja. A kávézacc kiváló bőrradírozó, és ezáltal a szappanban található finom ápoló olajak könnyebben tudnak felszívódni. 

A kávé bőrre gyakorolt hatásai összefoglalva:
• Serkenti a mikro keringést ezáltal javítja a bőr anyagcseréjét
• Támogatja a bőr méreganyag-kiválasztási folyamatait
• Csökkenti a szövetekben a vízpangást
• A bőr rugalmas és hidratált lesz
• Selymesen simává varázsolja a bőrt 

Folyadékként a kávé mellett még édes savó is került bele. A tejsavó is igen kiváló szépítőszer és stabilizálja a bőr savak elleni természetes védőrétegét. A tejben és a tejsavóban található tejsav fertőtleníti a bőrt, és fürdés után sokáig kellemes közérzetet biztosít.
Ráadásul saját magam által eltett édes savó volt. Sajtot készítettem, és az úgy mond hulladékot bedobozoltam és raktam a fagyasztóba, mondván szappanba nagyon jó lesz.  

Hívhatnám színe és kinézete alapján pasis szappannak is, de inkább kávé imádók szappanának nevezném. Október végétől lehet majd használni, addig pihen, és érik.
  Frissítem ezt a bejegyzésem, mert már használom ez a háziszappant. Nagyon szeretem, bár nem vagyok kávéivó, de az illata nagyon jó. A beletett kávéörleménytől pedig igazán remek bőrradírozó tulajdonságú lett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése