Oldalak

2016. október 10., hétfő

Butterfly - tudjátok a pillangó, ami ide-oda szálldos

Olyan ez a kozmetikai ipar, mint egy színes mező, telis-tele virágokkal, szépekkel, színesekkel.

Annyi ágazata van, annyi ötlet van benne, olyan sok kreativitás. 
Egy termékcsoport nagyon sok termékből áll, egy alapanyag nagyon sok mindenre alkalmazható. 

Én meg mint, egy pillangó repkedek ide-oda. Inspirálódásra nagyon kényelmes a net, de csak arra. Totál lekoppintani mások termékét cseppet sem kihívást, és etikátlannak tartom. 

No ebből a hosszú bevezetőből végül csak eljutok a végeredményhez. Egész nyáron néztem, hogy az amerikai kézművesek totál fagyi lázban égnek. Néztem-néztem, nem hozott lázba. Aztán jött az ősz, és bekattant, hogy már pedig ezt nekem is ki kell próbálnom. Így született meg az én verzióm:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése