Oldalak

2020. október 14., szerda

Karácsony 2020/3. Avagy a hűvös virág

 Új illat, és persze teszt. De ha már teszt, akkor csapjunk a közepébe, legyen újfajta mintázás is. Ariane, az egyik külföldi kedvenc szappankészítőm, aki sok-sok videót oszt meg, említett egy másik szappanos hölgyet, aki inspirálta ezt az öntési, mintázási formát. Persze Ö fekvő, lapos formába öntötte,- ezt én nem annyira szeretem - így átgondoltam magas álló formába. Azt hiszem nagyon tetszik! Térjünk vissza az illatra. A szaténvirág csuda finom, nőcis, virágos. És valahogy a szatén indított el a színek irányába. Legyen hideg! Így alakult, hogy világoskék, és szürke mica adja a színét, egy kis orvosi szénnel elválasztva. Azt hiszen, hogy ilyen sok szennyessel járó technikát eddig nem próbáltam, viszont a végeredmény sok mindenért kárpótolt. Recepten nem variáltam a már jól bevált összetevőkkel készült. Az illat nem gyorsított, nagyon jó volt vele dolgozni. 


Nagyon vártam, hogy leteljen a 24 óra, és meglássam, hogy milyen lett? Tetszik? Nekem nagyon! Jó a szappan állaga, jó a tapintása. Azt hiszem, hogy ezt a receptet még jó párszor elkészítem! Ime a végeredmény! 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése