Oldalak

2012. december 29., szombat

Babaszappan

Kaptam egy felkérést, aminek szíves örömest eleget is tettem! Csináltam egy ekcémás kislánynak szappant. Összetétele: kecsketej, olíva olaj, kakaó vaj, NaoH, levendula illó (az 1kg-nyi szappanmasszához tettem cirka 5 cseppnyit, igazi gyógyszerkönyvi levendula illóból) és SF-nek löttyintettem bele szőlőmagolajat. Mondtam, hogy majd csak Valentin nap után próbálhatják ki, de kb. addigra is fogják megkapni, hiszen Írország felé veszi majd útját a csomagom. Nagyon remélem, hogy segíteni fog, és enyhíti a "kicsilány" mindennapjait. Addig is míg kipróbálhatja ezt a szappant, küldtem aloe-verás, kecsketejes szappant, hogy ne a bolti tusfürdővel fürödjenek, mert attól tuti nem lesz jobb a bőre.
Szóval most várakozom a visszajelzésükre- remélem, hogy pozitív lesz- mert annál nagyobb öröm nem hiszem, hogy érhet, mint, hogy tudtam segíteni Neki/Nekik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése